Разгледайте продуктите на изплащане без оскъпяване

Доставка и връщане

Как се доставят поръчките ?

airexpert.bg доставя стоките, поръчани от Вас с куриерска фирма Спиди или Еконт. Поръчката Ви може да бъде доставена до всяка точка в България до поискване в офис на куриера или Ваш точен адрес.

Каква е цената на доставката ?

Доставката до офис на Спиди е безплатна за продукти с редовна цена над 150 лева, а за промоционални продукти и ако предпочитате доставка с Еконт или до точен адрес, таксата за доставка е споделена (заплащате разликата над сумата, която ние покриваме). За специфични или много тежки продукти се правят допълнителни уточнения. След като обработим поръчката Ви ще се свържем с Вас за всички подробности около доставката.

Удобни за Вас офиси на Спиди или Еконт може да откриете тук:
Офиси на Спиди
Офиси на Еконт

Наличност

Магазин airexpert.bg не гарантира наличността на стоката към момента на приключване на поръчката Ви! Ще се свържем с Вас своевременно за потвърждаване на наличност и други уточнения!

Какъв е срокът за обработка и доставка ?

Поръчките, направени до 13:00 часа се обработват на същия ден като най-често пристигат до Вас на следващия ден или в рамките на два работни дни. Поръчките, направени след 13:00 часа се обработват на следващия работен ден. Всички поръчки направени в събота и неделя се обработват в понеделник. Доставки не се извършват в неделя и на официални празници.

По време на черен петък (black friday) или празници е възможно непредвидено и независещо от нас забавяне на доставките, поради натовареността на куриерските фирми.

Какво ще получите ?

Магазин airexpert.bg предлага само маркови стоки директно от вносителите за България. Дългогодишният опит ни накара да потърсим най-доброто за своите клиенти. За Ваше удобство създадохме този онлайн магазин. Стремим се продуктите, които получавате да отговарят на очакванията Ви.

Преглед на стоката. Рекламации.

При получаването на стоката от куриерска фирма Спиди или Еконт, клиентът е длъжен да я прегледа (винаги добавяме опция преглед) и в случай, че констатира явни недостатъци, или липсата на някой от придружаващите я аксесоари, незабавно да информира лицето извършващо доставката (куриерът) и да се състави и подпише протокол. Ако клиентът не направи това, вещта се смята за одобрена, като той губи правото по – късно да претендира, че стоката му е доставена с явни недостатъци, липсата на някой от придружаващите я аксесоари, разлика в цвета или материалите, и/или на който и да е от изискваните от българското законодателство документи. Рекламации на закупени чрез онлайн магазина стоки се извършват по отредените в чл.55 от правила на ЗЗП.
Въпреки, че подобни случаи са рядкост, за да сме коректни с Вас, онлайн магазин airexpert.bg Ви съветва внимателно да прегледате стоката при получаване.
За по подробна информация, моля прочетете общите ни условия по-долу.

Платформа за решаване на потребителски спорове на Европейската комисия

Вижте тук: http://ec.europa.eu/consumers/odr

 

към начало